HERNING POLITIHUNDEFORENING
FORSIDE
Fra de gamle gemmerINTERN

Om at blive medlem af Herning Politihundeforening

Hos os kan man alt efter ambitionsniveau vælge, om man vil træne målrettet mod en kåring eller træne hund på et hyggehold. Vi har 4 forskellige hold alt efter hundens niveau.

Afhængig af dit ambitionsniveau trænes 2-3 gange ugentligt. I juli og december er der ferie i klubben, men du er altid velkommen til at komme på arealerne og selvtræne med din hund.

Vi træner ofte i skove og på marker i og omkring Herning. Det er en stor fordel at have egen bil. I pauserne mellem øvelserne hviler/slapper hundene nemlig af i bilerne.

Kontakt kassereren for oplysninger om beløbet for det årlige kontingent i Herningafdelingen eller for oplysninger om prisen for et hvalpe/lydighedskursus.

Inden opstart af træning skal du udfylde en indmeldelelsesblanket med oplysninger om hundefører og hund. Disse oplysninger bruger vi til at kunne oprette dig i vores medlemskartotek.
En samtykkeerklæring om opbevaring af dine oplysninger i Politihundeforeningens medlemskartotek skal også udfyldes og afleveres til kasseren.

Når du træner hund i Herning Politihundeforening skal du til enhver tid kunne fremvise en vaccinationsattest og en forsikringspolice på din hund, og det beder vi dig altid fremvise ved din og din hunds første træning. Forsikringspolicen skal dække figurant. Det er også den, man kalder en "udvidet ansvarforsikring".

Medlemskab i Herning Politihundeforening sker ved henvendelse til formanden eller kassereren.